opc_loader

Verzending

 

De bezorging van je pakket bij Dutch-smart

Wanneer jouw bestelling is afgerond en wij hebben de betaling in goede orde ontvangen: Nu gaan wij aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en over te dragen aan PostNL of DHL. Mocht er een product niet leverbaar zijn dan laten wij het spoedig weten, hoe jammer het ook is, ook bij ons worden fouten gemaakt. :-) 

Elke bestelling wordt discreet verzonden en verpakt, ook de naam 'Dutch-smart' wordt niet als afzender vermeld. wij vermelden dus niet onze bedrijfsnaam of dergelijke. Ook aan de enveloppen en dozen kan niks gezien worden. 

 

Bestellingen binnen Nederland.    

Bij Dutch-smart wordt de verzending door PostNL of DHL verzorgd. 

Wij proberen zoveel mogelijk orders te verwerken in enveloppen, zodat jij als klant niet thuis hoeft te blijven om op je pakketje te wachten. Op deze manier kunnen wij ook de verzendkosten laag houden. De orders worden geleverd tussen 1 tot 3 werkdagen, meestal is dit de volgende werkdag, mits voor 16:00 besteld. 

Verzenkosten: Wij berekenen €2.70 verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland. Bij bestellingen vanaf €50.00 berekenen wij géén verzendkosten. Mocht je toch zeker een tracking link willen ontvangen, dan kan er gekozen worden voor een verzending met Track & Trace. 

 

 

Bestellingen naar Belgie en Duitsland. 

De orders worden geleverd tussen 2/3 werkdagen. 

Verzendkosten: Voor elke bestelling €6,50 - vanaf €100 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. 

 

 

Verzendkosten zone EURO 1:  €8,50

Austria, Denmark, France, Italy, Luxenbourg, Monaco, Spain, Sweden. 

 

Verzendkosten zone EURO 2: €12.50

Bulgaria, Czech Republic, Estonia, Hungary, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia

 

Verzendkosten zone EURO 3  €19.30

Albania, Andorra, Belarus, Bosnia and Herzegovina, Canarias, Croatia, Cyprus, Faroe Islands, Gibraltar, Greece, Greenland, Holy See (Vatican City State), IJsland, Liechtenstein, Macedonia, the former Yugoslav Republic of, Malta, Moldova, Montenegro, San Marino, Serbia, Switzerland, Ukraine

 

 

 

De  kwaliteit van PostNL

 

Post NL verwerkt gemiddeld 14 miljoen stuks post per dag.

Deze post wordt dagelijks via 19.000 brievenbussen, 600 haalritten en 2500 Business Points, Postkantoren & Servicepunten verzameld, op 200 locaties gesorteerd, en uiteindelijk via 175.000 postbussen, 700 brengritten, 2300 Postkantoren & Servicepoints en zo’n 30.000 bezorgers bezorgd bij de geadresseerde.

Door verschillende oorzaken (machinestoring, files, ziekte, menselijke sorteer- of bezorgfouten) kan het helaas voorkomen dat de post niet tijdig kan worden bezorgd.
Gelukkig gaat het in zo’n 96 % van de gevallen goed. Het overige deel vertraagt. Landelijk gaat dat om zo’n 560.000 poststukken.

Voor een gemiddelde straat in Nederland betekent het dat 2 postzendingen per dag later dan gepland worden bezorgd.

Uiteraard streven we ernaar om ook die 2 op tijd te bezorgen!

 

 

PostNL stelt alles in het werk om een hoge kwaliteit aan haar klanten te waarborgen. Daarvoor huldigen we het standpunt: alles in 1x goed. Dat we daar in sterke mate in slagen, wordt periodiek vastgesteld door onafhankelijke bureaus die onze kwaliteit meten; in een aantal gevallen ook afgezet tegen de kwaliteit van onze concurrenten.
 

 

 

Die onderzoeken leren dat we van oudsher en ook vandaag de dag nog steeds een hoge kwaliteit leveren:

  • Ruim 96% wordt op tijd besteld;

  • Bijna 100% wordt afgeleverd op het juiste adres;

  • 89% van onze klanten is (zeer) tevreden.

Ook nu we grootscheepse veranderingen in ons bedrijf moeten doorvoeren om ons daarmee aan te passen aan veranderende klantbehoeftes, dalende postvolumes en toenemende concurrentie, staat voor ons centraal: onze klant komt op de eerste plaats, en mag er geen last van hebben!!

Er gaat natuurlijk wel eens iets mis (net zoals bij andere bedrijven), dat ontkennen we niet en dat vinden we heel vervelend. We zullen dan onze uiterste best doen om die klachten op te lossen. Want we realiseren ons dat hoge kwaliteitscijfers dan niet relevant zijn. Het zal uw post maar zijn, die er niet op tijd is dan wel niet juist wordt bezorgd. Wij voelen het als onze plicht om in die gevallen onze stinkende best te doen om klachten van onze klanten op te lossen!

 

Wij zijn trots op onze kwaliteit die we dagelijks leveren aan onze klanten.

Hoge kwaliteitscijfers betekenen overigens niet dat er nooit iets verkeerds kan gaan of dat er geen klachten kunnen zijn. Om een gevoel te geven bij de cijfers: 14 miljoen stuks geadresseerde post per dag en een overkomstduurkwaliteit van 96 %, betekent, dat in een gemiddelde straat in Nederland zo’n 2 brieven te laat aankomen in die straat. Uiteraard streven we ernaar om ook die 2 op tijd te bezorgen!