Klantenservice Dutch-Smart
Bij Dutch-smart proberen wij alles zo simpel en helder mogelijk te houden. Mocht je toch een vraag hebben over een product uit onze smartshop, aarzel dan niet, onze klantenservice is er voor jouw om al je vragen te beantwoorden. De 'online' smartshop Dutch-smart is alleen een webshop en wij hebben helaas geen winkel of afhaalpunt, hoe lief je het ook vraagt, wij kunnen helaas geen uitzonderingen maken.
Momenteel zijn we beperkt telefonisch bereikbaar. We raden daaromaan om een mailtje te sturen. Dit kan naar support@dutch-smart.nl. Hier wordt van maandag t/m vrijdag binnen 24 uur op gereageerd. Toch liever bellen? Dat kan naar: 085 782 7 555
Maandag | 09:00 tot 12:00 |
Dinsdag | 09:00 tot 16:30 |
Woensdag | 09:00 tot 12:00 |
Donderdag | 09:00 tot 16:30 |
Vrijdag | 09:00 tot 16:30 |
Dutch-Smart B.V.
Postbus 760
5700AT Helmond
Nederland
Heb je een klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@dutch-smart.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.