opc_loader

Menu

Direct 5% korting op je eerste bestelling? Schrijf je nu in en ontvang onze nieuwsbrief en ontvang leuke kortingen!  

Aanmelden
Leeftijdcontrole
Om bij ons te winkelen dien je 18 jaar of ouder te zijn.

Dutch-smart houd zich aan de Nederlandse wet, houd rekening met de wetgeving van het land waar je woont.

Ben je op de hoogte van de wet en ben je 18 jaar of ouder, en ga je daarnaast akkoord met ons cookiebeleid?

Jazeker Nee helaas

9.2 / 10 van 1709 reviews

Schrijf jij je ook in?

Herroepingsrecht bij Dutch-smart

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een 'afkoelingsperiode' van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden. Dit geld helaas niet voor onze verse producten zoals paddo's en truffels. Ook niet voor onze vaporizers/bongs en pijpjes (die gebruikt zijn) of sex artikelen.

U heeft bij ons het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via support@dutch-smart.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Voordat je bestelling verzonden is

Zolang je bestelling nog niet betaald, verpakt en/of verzonden is, kun je de bestelling annuleren door een email te sturen aan support@www.dutch-smart.nl .

 

Wat is mijn garantie als mijn paddo groeikit is beschadigd of niet werkt? 

Houd er rekening mee dat het kopen van dit product enige vaardigheden vereist en dat de exacte instructies moeten worden gevolgd. Als u andere instructies volgt, geven we aan dat we geen garantie kunnen geven op de kwaliteit van de kits. Ervaar je een probleem met de groeikit? Neem dan binnen 6 tot 8 weken na aankoop contact met ons op. De kits zijn een klein stukje natuur in een doos en ze reageren niet op deadlines en zijn elk hun eigen. Ook is het belangrijk om te weten dat de kits tijdens het vervoer in de zomer niet onder de garantie vallen. Dit omdat de omstandigheden boven 25 graden problemen bij het mycelium kunnen veroorzaken. De kits kunnen binnen een week groeien, maar het kan tot 5 weken duren. Zorg er ook voor dat u de kit meteen opzet bij ontvangst. Bewaar altijd de omhulsel waarin de growkit is geleverd, deze bevat de batchnummers die we nodig hebben voor garantie als de growkit beschadigd is.

Zorg er altijd voor dat u met handschoenen, een gezichtsmasker en schone frisse lucht en water werkt wanneer u met deze kits werkt. We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele infecties die in de kit zitten als er geen schone werkruimte is geweest. De kits mogen nooit met blote handen worden aangeraakt en mogen nooit rechtstreeks zonder gezichtsmasker worden ingeademd. We sturen alleen vervangingen voor kits als we zien dat er een verkeerde batch uit ons laboratorium is gekomen. Houd er rekening mee dat we slechts 1 vervanging(of geld retour) sturen, tenzij er iets mis was met de batch of levering.

Nadat je bestelling verzonden is

Wanneer u uw bestelling ontvangen hebt en ze wil retourneren stuur dan altijd eerst een email naar support@www.dutch-smart.nl.
Je betaalt slechts de verzendkosten voor het retourneren zelf. Het totaalbedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort op je bankrekening zodra Dutch-smart je retourzending heeft ontvangen. Let dan ook op dat u uw rekeningnummer vermeldt!
Wees je ervan bewust dat u, onafhankelijk van de reden tot annuleren, binnen de wettelijke tijdslimiet dient te handelen en Dutch-Smart dus binnen 14 dagen na ontvangst van u bestelling op de hoogte dient te brengen, en vervolgend binnen 14 dagen retour te sturen

We hebben een product ter reparatie retour ontvangen, wat nu?

Onze experts bevestigen de ontvangst en onderzoeken het probleem.

  • Als reparatie een optie is zullen we dat doen. We testen het product en sturen het naar je terug.
  • Als het niet mogelijk is het product te repareren, sturen we je een vervanging toe. Dit gaat via onze leverancier en kan dus even duren.

Vergeet niet eerst contact op te nemen met onze klanten service voordat het terug gestuurd wordt. 

We zullen het te crediteren bedrag verminderen indien:

  • Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
  • Onderdelen ontbreken. 
  • Als het gaat om verse producten zoals onze groeikits die niet per instructie zijn behandeld. 
  • Indien u uw bestelling weigert of niet duidelijk aangeeft dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht binnen de overeengekomen periode, is het voor Dutch-Smart onmogelijk om na te gaan waarom u uw bestelling niet aangenomen hebt. In zulke gevallen zal u bestelling niet alleen in rekening worden gebracht, maar ook alle bijkomende kosten die Dutch-Smart moet maken in verband met de transactie. Wees  ervan bewust dat u door wet- en/of regelgeving verplicht bent ons actief te informeren over u voornemen om producten binnen de overeengekomen periode te retourneren. 

Uitzonderingen

  • Producten die je volgens de specificaties van de klant gemaakt zijn
    In deze categorie vallen producten welke echt specifiek volgens de specificaties van de klant vervaardigd zijn. Hiervoor gelden wel specifieke eisen. Een product met bijvoorbeeld 6 vaste keuzes welke pas geassembleerd wordt na bestelling valt hier in de regel NIET onder. Een standaard bankstel met keuze voor bekleding mag dus wettelijk gezien niet uitgezonderd worden. Ook een computer die wordt samengesteld op maat aan de hand van standaard onderdelen valt hier NIET onder. Een ketting waarin de naam van de koper is gegraveerd wel of een kast welke speciaal voor de consument is ontworpen en gemaakt. De manier van presenteren is hierbij belangrijk. Laat je bij een product middels een dropdown verschillende opties zien, dan wordt dit in de regel gezien als standaard. Kun je echt zelf handmatig op de centimeter maten en personalisaties opgeven, dan is er al snel sprake van maatwerk.

 

  • Hygiënische producten of producten met gezondheidsrisico en waarvan de verzegeling verbroken is
    Producten die na opening niet terug kunnen worden genomen om hygiënische risico’s of risico’s voor de gezondheid mogen uitgesloten worden van herroeping. Deze producten moeten dan echter wel verzegeld zijn. Bij niet verbroken verzegeling mogen de producten dan ook gewoon retour. Na verbreken van de verzegeling komt het herroepingsrecht pas te vervallen.  Voorbeelden van dergelijke producten kunnen bijvoorbeeld een potje kruiden zijn of een babyspeen zijn. 

Download hier het retourformulier

 

WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk